سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در خردسالی بپرسد، در بزرگسالی پاسخ دهد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 97 مرداد 23 , ساعت 1:38 عصر

آموزشگاه مکالمه زبان انگلیسی

معرفی 5 موسسه برترآموزش مکالمه زبان انگلیسی

زمانی که هر فردی در پی یادگیری فن و حرفه و یا حتی هنری جدید است به دنبال برترین موسسات و آموزشگاه ها درباره مقصد خود میرود.در این مطلب ما برای کسانی که قصد یادگیری مکالمه زبان انگلیسی را دارد مطلبی را آماده کرده ایم که به معرفی 5 موسسه و آکادمی بسیار خوب در تهران خواهد پرداخت.پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

1-خانه مکالمه مهندس زبان

بذر اولیه تاسیس آموزشگاه مکالمه انگلیسی خانه مکالمه مهندس زبان از زمستان 1394 در ذهن مبتکر متد مهندس زبان کاشته شد و هرچه زمان می گذشت، این مهم پرورده تر،پخته تر و جامع تر می نمود. در بهمن ماه 1394 ملزومات تبیین و طراحی نقشه راه و وب سایت مهندس زبان طرح ریزی گشت و تمامی نکات،محتویات،نقشه ها ،طرح ها،نکات علمی-آموزشی ، فنی ،محتوایی و حتی هنری که ارتباط با متد علمی-آموزشی زبان انگلیسی مهندس زبان داشت بر روی وب سایت مهندس زبان بارگذاری گردید.

به موازات طراحی ، پیاده سازی و بارگذاری وب سایت مهندس زبان ،تبلیغات فضای مجازی از جمله: (تلگرام-لینکدین و….) بصورت محدود شروع شد.از این زمان به بعد بود که روز به روز بر مخاطبان متد آموزشی زبان انگلیسی مهندس زبان نه فقط در تهران بلکه در اقصی نقاط ایران افزوده شد.

در تابستان 95 با توصیه دلسوزان و زبان آموزان این متد منحصربفرد آموزشی در تهران،فیلمبرداری ویدئوهای تولیدی دوره آموزشی مهندس زبان آغاز شد تا خانه مکالمه مهندس زبان هرچه بیشتر به زبان آموزانی که توانایی شرکت در کلاسهای آموزش فشرده زبان انگلیسیرا ندارند اهمیت دهد.

2- موسسه زبان ایران اروپا

این موسسه یکی از مراکز معتبر آموزش زبان انگلیسی در غرب تهران است. موسسه زبان ایران اروپا که در سال 1388 تاسیس گردید به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش زبان در غرب تهران ارایه کننده دوره های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت می باشد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ